Gulf Superfleet Supreme 10W-40 jest bardzo wysokosprawnym olejem półsyntetycznym do wysokoobciążonych silników Diesla, opracowanym specjalnie do zastosowania w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach Diesla, w tym w silnikach wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). Gulf Superfleet Supreme 10W-40 spełnia najnowsze wymagania określone przez wszystkich głównych europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników i zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki. Gulf Superfleet Supreme 10W-40 stanowi mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji.

Gulf Superfleet Supreme 10W-40 posiada doskonałą stabilność termiczno-utleniającą, która ogranicza gromadzenie się osadów i zapobiega gęstnieniu oleju. Znakomita zdolność do kontroli nagaru chroni przed wzrostem lepkości oleju i zużyciem silnika wynikającym z gromadzenia się nagaru a wysoka odporność oleju na ścinanie zapewnia kontrolę tarcia wewnętrznego w podwyższonych temperaturach i ogranicza zużycie i starzenie się oleju. Pierwszorzędna ochrona przed zużyciem na skutek korozji pomaga utrzymywać odpowiednią trwałość silnika a doskonała zdolność do zachowania rezerwy alkalicznej (całkowitej liczby zasadowej TBN) pomaga przeciwdziałać szkodliwym wpływom korozyjnych gazów spalinowych i wydłuża okres trwałości oleju. Oleje gulf

Gulf Superfleet Supreme 10W-40 jest odpowiedni dla silników Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania używanych w zastosowaniach drogowych w tym dla silników wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR) i spełniających normy emisji spalin US 2004 wprowadzone w 2002 roku oraz nadaje się również do pojazdów spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, które nie wymagają stosowania olejów o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) (pojazdów z silnikami bez filtra cząstek stałych) oraz do pojazdów spełniających wymagania normy Euro III i wcześniejszych norm emisji spalin, jak również do wysokoobciążonych silników Diesla stosowanych w górnictwie, budownictwie, rolnictwie i zastosowaniach innych niż drogowe. Jest odpowiedni do silników bez filtrów cząstek stałych oraz dla większości silników z EGR i silników wyposażonych w system redukcji SCR. Zalecenia mogą się różnić między producentami silników więc w razie wątpliwości prosimy o kontakt z serwisem. Oleje gulf

Posiada aprobaty: API CI-4 ? MB-Approval 228.3 ? MAN M 3275, Volvo VDS-3 ? Renault Trucks RLD-2 Cummins CES: 20077/20078 ? MTU Oil Category 2
Spełnia normy: ACEA E7 ? Global DHD-1 ? Mack EO-M Plus ? Caterpillar ECF-1a ? Scania LDF-2